Een bewezen 7-stappen plan voor succes
B2B-marketing is voorgoed veranderd. B2B’s moeten denken, handelen en communiceren vanuit het perspectief van de koper. Met losse beloften, wervelende servicebeschrijvingen en zogenaamde ‘unique selling points’ kan de informatiehonger van zakelijke beslissers niet langer worden gestild. Wie in een vroeg stadium van de buyer journey een goede relatie wil opbouwen, zal zich moeten focussen op de context van de koper. Transparantie, kennisdeling en authenticiteit zijn voorwaarden geworden voor succes.
B2B’s wenden zich tot blogs, sociale media, animaties, webinars, e-books en whitepapers, in de hoop gekwalificeerde verkoopleads te genereren. Maar hoe zet je een effectieve B2B contentmarketingstrategie op? Hoe trek, betrek en converteer je je publiek? En hoe zet je marketingtechnologie effectief in? Gebruik de zevenstappenaanpak in dit boek als een gids voor succes.
- Stap 1: Je strategie als uitgangspunt
- Stap 2: Contentmarketing tactiek & planning
- Stap 3: Aansprekende en relevante inhoud maken
- Stap 4: Het aantrekken van beslissers
- Stap 5: Van bezoeker naar lead naar klant
- Stap 6: B2B-contentmarketing organiseren
- Stap 7: Marketingtechnologie
Ons stapsgewijze raamwerk wordt gecombineerd met een gratis set B2B-contentmarketingstemplates om je te helpen een effectieve en leadgenererende B2B-contentmarketingstrategie op te zetten.
Download ons gratis e-book
[manceppo_download id=2089]