E-Book: B2B Marketing Technology for Smal business

Een complete gids om jouw 10 essentiële bouwstenen te kiezen en te integreren

Tegenwoordig profiteren B2B-marketeers van een overvloed aan geweldige en gebruiksvriendelijke marketingtools zoals WordPress, MailChimp, Pipedrive en LinkedIn. Chiefmartec.com telt nu maar liefst 8.000 tools die marketeers kunnen gebruiken. En velen van hen zijn zeer toegankelijk en kosten bijna niets. Dus, hoe kies je welke je wilt gebruiken als een klein B2B-bedrijf?

Het kiezen van de juiste tools is je eerste uitdaging en integratie is de volgende. Het maakt voor jouw klanten en prospects niet zoveel uit of ze contact hebben gehad via social media, een webinar, een accountmanager of e-mail. Ze gaan ervan uit dat je hun contactgeschiedenis kent en onthoudt wie ze zijn en wat hun vraag was. En ze verwachten dat jouw volgende bericht voor hen relevant is, te allen tijde en via alle kanalen. Dus, hoe combineer en integreer je de tools die je gebruikt?

Veel bedrijven hebben moeite om tegen redelijke kosten en op een redelijke manier een uniform klantbeeld over alle kanalen te bereiken.

Dus in dit e-book bespreken we:

  • Deel 1: Het rijke ecosysteem van marketingtools waar B2B-marketeers uit kunnen kiezen.
  • Deel 2: De data-uitdaging die gepaard gaat met het gebruik van meerdere tools.

Denk aan het CRM-systeem dat je gebruikt in combinatie met e-mailmarketing en trackinggegevens van je website. Is het verstandig om verschillende systemen te combineren? Moet je je wenden tot een dure oplossing voor marketingautomatisering? Of is er een andere aanpak?

Download ons gratis e-book

Vul het formulier in en ontvang jouw gratis kopie

Door dit formulier te verzenden ga je akkoord met onze Privacy Policy.

Bedankt voor je interesse, je ontvangt het e-book per mail.